21 cze 2011

Lemonade Challenge # 20 - wyniki / Results

Bardzo dziękujemy za wszystkie niesamowicie kolorowe, radosne i pełne uśmiechu prace na wyzwanie dziecięce! Aż miło było wędrować po Waszych blogach i oglądać :-) Wybór jak zwykle niełatwy, ale kogoś wybrać trzeba, tak więc medal otrzymują:
Thank you very much for all those incredibly colourful, cheery and full of smiles creations for the kid challenge! It was just pure pleasure to wander around your blogs and view them :-) The choice was tough as usual, but someone had to be picked up, so the badge goes to:

- Edyta350

- Iwa:

- Młoda Kobieta:


a Cytrynki wylosowała... / and the Lemons go to...



...Scrapjoanny!

Serdecznie gratulujemy :-D
Heartfelt congratulations :-)

5 komentarze:

scrap joanny pisze...

ojej ale niespodzianka :-))) ja to nawet w totolotka 5 zl nie wygrywam a tu popatrz :-)) dziękuje bardzo i już zaraz będę nad ich wydaniem główkować :-)))) MERCI

IWA pisze...

Ślicznie dziękuję za wyróżnienie, jesteście sprawcami mojego uśmiechu!

Kasia Udalska pisze...

O jejku!!! Jakie szczęście, że przed wyjazdem w góry zajrzałam jeszcze na Wasz blog!! Dziękuję za wyróżnienie!! Wśród wyzwań blogowych to moje pierwsze wyróżnienie, więc tym bardziej się cieszę :))) Bardzo dziękuję :*

Monika pisze...

Gratuluję dziewczyny świetne prace!:0

Edyta pisze...

Dziękuję serdecznie za wyróżnienie. Jest mi baaardzo miło :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com