1 wrz 2012

Lemonade Challenge # 45 - odrabiamy zadanie / We Do Homework

Autorką kolejnego wyzwania w Lemonade jest Nowalinka. Spójrzcie, jakie ma dla Was zadanie:
The author of the next Lemonade challenge is Nowalinka. Have a look at what she's got for you:


W związku z nadchodzącym nowym, szkolnym rokiem mamy dla Was wyzwanie prawie jak zadanie domowe, lub przepis.
Bierzemy 3 poniższe składniki:
1.Ptak, lub motyl,
2.Trochę koloru niebieskiego,
3.Jakiś okrągły element.
Łączymy je ze sobą, dodajemy coś od siebie i powstaje wyjątkowa praca :-) Chętnie zobaczymy w Waszych pracach stempel lub papier z Lemonade.

As the school year starts on Monday, we have a challenge that's almost like homework, or a recipe. Take 3 ingredients:
1. A bird or butterfly
2. Some blue
3. a round element
Combine them, add some other elements of your choice and create something special :-) We'd love to see you use Lemonade stamps or papers.

A tak z tym zadaniem poradziła sobie nasza drużyna:
Here's how our DT managed the task:







Na Wasze prace czekamy dwa tygodnie :-)
We're waiting for your entries throughout the fortnight :-)

3 komentarze:

Ela 17 pisze...

Czy dobrze zrozumiałam ,ze nie jest obowiazkiem uzyc produktu z Lemonade,bo jeszcze nic nie mam na razie się przymierzam?a chciałabym wziąść udział w wyzwaniu

Oliwiaen pisze...

Nie ma obowiązku użycia produktów Lemonade, aczkolwiek jest nam bardzo miło oglądać prace z ich udziałem :-)

Joanna Orlikowska pisze...

Ajaj, ja z chęcią zgłoszę swoją pracę, tylko czekam na przesyłkę od Was - KONIECZNIE mi do niej potrzebny jeden stempelek i już! ;)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com