25 wrz 2012

Fan Miesiąca Września / September Fan of the Month

Dziękujemy za Wasze zgłoszenia! Z wielką przyjemnością odwiedzaliśmy Wasze blogi, oglądając produkty Lemonade w coraz to nowych odsłonach :-) Z równie wielką przyjemnością chcemy przedstawić Wam naszą wrześniową Fankę - Kasię Grudnik, czyli Młodą Kobietę:
Thank you for your entries! We visited your blogs with great pleasure, looking at Lemonade products in so many creations :-) With an equal pleasure we'd like to present our September Fan - Kasia Grudnik a.k.a. Młoda Kobieta:



Witam wszystkich serdecznie! To dla mnie ogromny zaszczyt móc do Was pisać z tego miejsca ;-)
Mam na imię Kasia, jestem 25-letnią gadułą, uzależnioną od słodyczy i scrapowania. Pracuję jako redaktor informacji branżowych z zakresu nieruchomości (ukończyłam polonistykę).

A heartfelt welcome! It's been a great honour to address you from this place :-)
My name's Kasia, I'm a 25-year-old chatterbox addicted to sweets and scrapbooking. I work as a chief editor of real estate news (I have a degree in Polish philology)





Zawsze wykazywałam się dużą kreatywnością: haftowałam obrazy, pisałam wiersze, lubiłam rysować, przez kilka lat zajmowałam się artystycznym zdobieniem paznokci naturalnych, ale o scrapbookingu usłyszałam przypadkowo po raz pierwszy 2,5 roku temu, gdy szukałam w Internecie inspiracji do mojego pierwszego albumu, dla mojego chrześniaka. Wpadłam na dobre!

I was always creative: I made embroidered images, wrote poems, loved drawing, for several years I dealt with nail art designs, but first met scrapbooking quite by hcance two and a half year ago, when I was looking for some inspiration for my first album for my godson. And I became addicted!



Najczęściej tworzę kartki, ale coraz bardziej lubię też tworzenie pełnowymiarowych scrapów 30x30. Ostatnio przeniosłam pracę do domu i  mam więcej czasu na rozwój mojej pasji, częściej więc daję się skusić na zrobienie jakiegoś albumu, czy notesu.


I mostly create cards, but I beginning to love making 12'x12' layouts too. Some time ago I moved my professional work home and now have morte time to develop my passion, and I'm also more often tempted to create an album or a notebook. 









Sklep Lemonade to jeden z pierwszych sklepów scrapbookingowych, jaki odkryłam. Początkowo skusiły mnie stemple, chciałam mieć jakieś uniwersalne napisy, które mogłabym wykorzystać w moich kartkach. Zakupiłam kilka na próbę i...byłam zachwycona! Doskonała jakość, a przy tym różnorodność przyprawiająca o zawrót głowy!
Na papiery Lemonade skusiłam się troszkę później, ale od razu zachwyciła mnie ich grubość - są idealne jako bazy do scrapów, a różnorodne wzory i piękne, nasycone barwy dodają uroku każdej papierowej pracy. Jestem wielką fanką kolekcji Vineyard, uwielbiam to połączenie głębokiego fioletu i nasyconej zieleni!

Lemonade store was one of the first scrapbooking shops I discovered. At first I focused on stamps, I wanted to have some universla sentiments to use in my cards. I bought several stamps to try them out and...I was delighted. A perfect quality and teh variety of images that makes you feel dizzy!
The Lemonade papers tempted me later, but I was also pleased with their thickness - ideal for layout backgrounds, and their designs and beautiful juicy colours add charm to every paper creation. I'm a great fan of the Vineyard collection, I love the mixture of deep purple and saturated green!






Bardzo dziękuję za to niezwykłe wyróżnienie! Jest mi niezmiernie miło gościć na tym wyjątkowym blogu. Pozdrawiam serdecznie wszystkich fanów Lemonade i życzę niekończącej się weny i radości z tworzenia!

Thank you so much for this fabulous award! I'm so happy to be presented on this special blog. I'd like to send warm greetings to all Lemonade fans and wish a neverending mojo and creative joy!






My również dziękujemy Kasi - nagroda wkrótce do Ciebie dotrze :-) - a wszystkich Was zapraszamy do zgłaszania się w przyszłym miesiącu! Przypominamy też: zgłaszać można się w każdym miesiącu, linkując swoje prace z materiałów Lemonade - im więcej, tym lepiej! :-)

Thank you, Kasia - you'll be getting your prize soon :-) - and we'd like to invite all of you to join our search next month! Just a reminder: you can enter each month, linking your Lemonade-based creations - the more, the better! :-)

2 komentarze:

Chimera pisze...

Super! Miło Cię tu Kasiu widzieć, gratuluję :)

Art_Dorota pisze...

Gratuluję z całego serca :) zasłużenie tu trafiłaś :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com