25 lip 2014

Fan Lipca / Our July Fan

I oto nareszcie możemy przedstawić Wam Fana Lipca, czyli...
And here finally comes our July Fan...



Nazywam się Agnieszka, w blogosferze występuję jako Panna Totti. Pochodzę z Lublina, jednak swoje miejsce na ziemi odnalazłam w Stalowej Woli. Bloga prowadzę od 2013 r. i przez te niespełna dwa lata moje życie zmieniło się z diametralnie. 
My name's Agnieszka, but in the Internet I go by the nickname Panna Totti. I come from Lublin, but my place of living is now Stalowa Wola. I keep writin my blog since 2013 and within those almost two years my life has changed diametrically.



Świat scrapbookingu pochłonął mnie całkowicie i kiedy w moim domu cichnie wszelki gwar, a dzieciaki smacznie śpią, ja zaszywam się swoim scrapowym kąciku i tnę, kleję, farbuję. 
The world of scrapbooking consumed me totally an now when my house goes silent and kids are asleep, I bury myself in my scrap corner and cut, glue and paint.


 

Bardzo się cieszę, że otrzymałam tytuł fana miesiąca. Tym bardziej, że kiedy zaczynałam moją przygodę ze scrapbookingiem to właśnie w Lemonade kupiłam pierwsze papiery i stemple. Moją ulubioną kolekcją jest "Victorian Garden" i "After the rain" a stempel motylka ze strefy ekonomicznej zawsze mam pod ręką. 
I'm so happy to be awarded the Fan of the Month title, especially because the first papers and stamps I bought when my scrapbooking adventure started were by Lemonade.




Papiery Lemonade cenię za piękną kolorystykę i fantastyczne dodatki, natomiast stemple wykonane są precyzyjnie z bardzo trwałego materiału. 
I appreciate the Lemonade papers for their beautiful colours and fantastic Elements, while the stamps are precisely made from lasting material.


Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie i zapraszam do Zakątka Panny Totti :-)"
Thanks again for this award - visit me in Zakątek Panny Totti :-)"


I my dziękujemy, Agnieszko, za podzielenie się z nami swoją twórczością!
We also thank you, Agnieszka, for sharing your creations with us!

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com