15 lip 2014

Challenge # 66 - wyniki / Results

Serdecznie dziękujemy za przepięknie kolorowe prace tak licznie zgłoszone na wyzwanie! Wybór był niesamowicie trudny - po długich namysłach postanowiliśmy przyznać medal:
Thank you so much for so many beautiful colourful creations that you entered for our challenge! The choice was incredibly difficult - and after a long consideration we've decided to award:

- Dido:


- Eli17:


- Jubilee:


A Cytrynki drogą losowania trafią do:
The Lemons via random drawing go to:

Olenki-ja :-)
Gratulujemy i zapraszamy na kolejne wyzwanie! :-)
Congratulations - and join us for the next challenge! :-)

8 komentarze:

Ela 17 pisze...

Dziękuję za wyróżnienie,gratuluję pozostałym wyróżnionym

Olenkaja pisze...

Gratuluję wyróżnionym :) a z cytrynek bardzo się cieszę ;) dziekuję :)

DecoArtMagda pisze...

myślałam że wyzwanie trwa do końca 15go lipca, a tu już wyniki... gratuluję

OriBella pisze...

Gratulacje Dido i pozostałym wyróżnionym, piękne prace:)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Gratuluję serdecznie wszystkim wyróżnionym i wygranym!

Dido, Kraina Splotów pisze...

Ja na urlopie, o zasięg trudno, na chwilę udało mi się złapać sieć, a tu taka miła niespodzianka:) Bardzo dziękuję za docenienie mojej pracy i gratuluję pozostałym wyróżnionym. Słoneczne pozdrowienia!

Jubilee pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :)

Annette ;-) pisze...

O krajobrazach z kartki Dido marzę, a te z kartki Eli17 mam na co dzień - obie kartki piękne.

manupropria77

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com