25 mar 2014

Fan Lemonade w marcu / March Lemonade Fan

Czas przedstawić naszego Marcowego Fana, a jest nim...
Time to introduce our March Fan, so please welcome...



Dwie lewe rączki :-)
 
"Mam na imię Iwona a w scrapowym świecie przyjęłam nick Dwie lewe rączki lub DLR.  Z rzeczy statystycznych: mieszkam w Krakowie, do 4 lat jestem szczęśliwą mężatką a od 4 miesięcy również mamą. Z wykształcenia jestem geografem ale pasja tworzenia wygrała i obecnie prowadzę pracownię biżuterii w Krakowie. Odkąd pamiętam zawsze lubiłam bawić się manualnie i robić różne dziwne rzeczy. Zaczęło się chyba od zielników i haftu krzyżykowego, potem majsterkowałam w drewnie (zegary, szafeczki, półki na książki) i malowanie na szkle a kolejnym etapem była biżuteria, która z czasem stała się zawodem. Ponieważ jedna pasja stała się codzienną pracą, zaczęłam szukać jakiejś innej :-) I tak 2 lata temu padło na papier.
"My name's Iwona and in the scrapbooking world I go by the nickname Dwie lewe rączki or DLR. Some statistics: I live in Cracow, I'm a geographer, but the creative passion won over and currently I'm running a jewellery studio in Cracow. I've been creative since I can remember. I guess it started with herbaria and cross-stitching, then I handmade wood clocks, cabinets and bookshelves, then I painted glass and finally turned to jewellery making that gradually became my job. As one passion became a daily profession, I started looking for some other :-) And so 2 years ago I found out paper.

 


Tworzenie kartek, zaproszeń czy pudełeczek na prezenty wciągnęło mnie od tego stopnia, że poświęcam mu każdą wolną chwilę. Najbardziej w pracy z papierem podoba mi się to, że cały czas można odkryć coś nowego, ciągle pojawiają się nowe techniki i pomysły do wypróbowania. Uwielbiam uczestniczyć w wyzwaniach różnego typu bo to zdecydowanie poszerza horyzonty. 

Creating cards, invitations or gift boxes has absorbed me so much I devote each free moment to it. What I love most in working with paper is the fact you can always discover something new, new techniques and ideas to try out appear all the time. I love participating in various challenges as it definitely broadens your mind.


Nie mam jakiejś ulubionej techniki tworzenia ponieważ cały czas staram się spróbować czegoś nowego. Ostatnio np ciągnie mnie do LO-ów ale wciąż kartki stanowią znakomitą większość moich wyrobów. A styl? Chyba głównie taki słodko-optymistyczno-romantyczny. Nie lubię darcia i plamienia w moich pracach bo jestem niepoprawną perfekcjonistką :-)  Bardzo lubię również pracę z malowanymi stemplami i wciąż staram się szkolić w tej dziedzinie.
I have no favourite creative technique as I'm still trying new things. Lately I've been attracted to layouts, but cards still constitute the majority of my creations. The style? I guess it's mainly sweet-optimistic-romantic. I don't like tearing and splashing, being a hopeless perfectionist :-) I also like colouring stamps and try to keep training in this domain.



Z produktów Lemonade najbardziej lubię papierowe arkusze dodatków, bo zawsze się przydają i stemple akrylowe bo są bardzo dokładne i świetnie się odbijają na różnych powierzchniach.
From among Lemonade products I love Elements sheets most, as they are so useful, and also acrylic stamps - they are intricate and always give perfect impressions on various surfaces.




Zapraszam również na mojego bloga http://dwieleweraczki.blogspot.com/
Pozdrawiam gorąco i dziękuję za poświęconą mi chwilkę.

I also invite you to visit my blog: http://dwieleweraczki.blogspot.com/
warmest greetings to you, and thank you for spending a moment with me

Iwona


Miło było Cię poznać, Iwono :-) Po nagrodę zgłoś się na sklepowego maila.
It was nice to meet you, Iwona :-) Claim your prize via the store e-mail.

A Was wszystkich zapraszamy do kolejnej edycji :-)
We'd also like to invite you all to join our next edition :-)

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com