28 sty 2014

Fan Stycznia odnaleziony! / We've Found the January Fan!

Serdecznie dziękujemy wszystkim Fanom za zgłoszenia!! Trochę przyszło nam poczekać na wiadomości od Fana Stycznia, ale oto jest - poznajcie Dominikę Omelan, która prowadzi blog Galeria Shaffar:
Thank you very much for all your fan entries! We had to wait a bit for our January Fan info, but now here she is: meet Dominika Omelan, who runs the Galeria Shaffar blog


Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się w czerwcu 2012r., kiedy organizując wieczór panieński siostrze, postanowiłam osobiście przygotować zaproszenie i album pamiątkowy z jej  ostatniej szalonej nocy. Wiedziałam, że są sposoby i techniki robienia prac z papieru, ale były mi one wówczas zupełnie obce. Czułam jednak, że ręcznie wykonany prezent, nawet mimo ułomności, będzie dla niej pamiątką wyjątkową. Odpowiednio wcześnie więc zabrałam się do prac. Całymi nocami czytałam, oglądałam, uczyłam się, skupowałam narzędzia i materiały, cięłam, darłam, kleiłam... Powstał album, na który do dzisiaj patrzę z sentymentem, album - pamiątka wieczoru panieńskiego i moich pierwszych zmagań ze scrapbookingiem. Zaraz po tym było menu na swojski stół weselny, księga gości weselnych, etykietki... I tak odtąd wsiąkałam w scrapbooking, a on stawał się pasją, której z wielką przyjemnością się oddaję.
My scrapboking adventure began in June 2012 when I organised my sister's hen party and decided to create handmade invitations and album on that crazy night. I knew there were ways and techniques of papercraft, but those were completely unfamiliar to me at hte time. But I also felt that a handmade gift, though not perfect, would make a special keepsake. And so I read, searched, learned, bought tools and supplies, cut, tore and glued for nights... I made an album that today is a very sentimental reminder of the party and my first steps in scrapbooking. After that creation I made the wedding menu, wedding guestbook, tags.... and so I gradually sank into the scrapbooking world that today is my great passion.






Papiery i stemple Lemonade zajmują w mojej pracowni miejsce szczególne. Po pierwsze ze względu na ogromny sentyment - są ze mną od samego początku, kupiłam je jako moje pierwsze profesjonalne materiały.  Po drugie  - i przede wszystkim - są bardzo dobrej jakości, co bardzo sobie cenię. Odpowiada mi wysoka gramatura papierów, ich ciekawe zestawienia kolorystyczne; wolę je od innych, bo są jednostronne i mają przystępne ceny. 

Lemonade papers and stamps have a special place in my scraproom. Firstly, because they also have a special place in my heart - they accompany me from the very beginning, being my first professional supplies. Secondly - and above all - because they are high-quality products that I value a lot. I love the high density of papers, interesting colour palettes; I prefer them to others as they are one-sided and the price is affordable.


 

Dużym plusem jest przejrzysty sklep internetowy i folijki, w które pakowane są papiery: są mocne, wytrzymałe, z powodzeniem długo przechowuję w nich papierowe zestawy. Stemple odbijają idealnie nawet skomplikowane wzory.
Another avantage is a clear design of the online store and even the plastic bas the papers are packed in - they're durable and I'm able to store my paper sets for a long time. The stamps give a crisp impressions of the most intricate designs.


 

Wybór na Fana Stycznia jest nobilitacją do zacnego grona "dobrych scraperek", z której cieszę się szczególnie, bo to pierwsze wyzwanie, w jakim kiedykolwiek wzięłam udział!"
Choosing me for the January Fan is a nobilitation to the "good scrappers" group to me, and I'm even more happy as it's the first competition I've ever entered!"


My również cieszymy się z tego wyboru i dziękujemy Dominice - po odbiór nagrody prosimy kontaktować się poprzez e-mail sklepowy.
We're also happy with that choice, and thank you Dominika - please claim your prize via the store e-mail.
 
A wszystkich naszych miłych Fanów zapraszamy do (ponownego) udziału w edycji lutowej :-)
And all our dear Fans are welcome to join us (again) in the February edition :-)

2 komentarze:

arelierbymary pisze...

śliczne prace :) sówki urocze, a kotek na tej pięknej barwnej kartce słodziutki :)

el pisze...

ciekawe prace

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com