25 cze 2013

Czerwcowy Fan Lemonade / Lemonade's June Fan

Bardzo dziękujemy za wszystkie zgłoszenia na Fana Miesiąca! Spośród podlinkowanych prac naszą uwagę zwróciły urocze projekty Ani, która prowadzi bloga pod nazwą Mini Scrapbox:
Thank you so mich for all entries for our Fan of the Month search! From among your  linked creations, we were attracted by charming projects by Ania, who's the author of the Mini Scrapbox blog:




Witam serdecznie wszystkich fanów Lemonade. Bardzo dziękuję  za wybranie mnie Fanem Miesiąca Czerwca. Jest to dla mnie wyjątkowe wyróżnienie, ponieważ jest pierwszym jakie otrzymałam za swoje scrapowe dokonania. 
A warm hello to all Lemonade fans. Thank you so much for choosing me your June Fan. It's a special award for me as it is the first one I receive for my scrapbooking achievements.




Nazwa mojego bloga wzięła się od moich twórczych początków i jednego małego pudełeczka, w którym trzymałam swoje scrapowe skarby. Mieszkam w Warszawie z mężem, który jest pierwszym krytykiem moich prac  i dwoma synkami. Skończyłam studia prawnicze i ten fakt zawsze wzbudza duże zdziwienie, kiedy opowiadam o swojej scrapowej pasji. Uwielbiam moment, kiedy kończę pracę i patrzę na jej ostateczny efekt, który zazwyczaj jest zupełnie inny niż pierwotny zamysł ;-) A kiedy coś, co zrobię sprawia radość innym, moja satysfakcja jest jeszcze większa.

My blog's name comes from my creative beginnings and one small box I kept my first scrapbooking treasures in. I live in Warsaw with my husband, who's also the first judge for my creations, and two sons. I have a university degree in law, which always evokes astonishment when I refer to my scrapbooking passion. I love the moment when I finish creating and look at the result that is usually very different from the original idea ;-) And when I make something to other's pleasure, my satisfaction is even greater.






Scrapbooking zafascynował mnie dwa lata temu. Wcześniej tworzyłam różne rzeczy z papieru, ale były to bardzo proste formy,  głównie zaproszenia i kartki. Kiedyś przypadkowo trafiłam na bloga z klasycznymi scrapkowymi pracami i zachwyciłam się kolorowymi papierami, pięknymi dodatkami, wykrojnikowymi wycinankami i stemplami . 
I got fascinated by scrapbooking two years ago. I did create some paper things before, but they were very simple, mostly invitations and cards. And once, quite by chance, I came a cross a blog with true scrapbooking creations and I was amazed by colourful papers, beautiful embellishments, die cuts and stamps.





Tworzę głównie kartki okolicznościowe, zaproszenia, przepiśniki, albumy i notesy, które chyba są moja ulubioną scrapową formą. Jeszcze dość nieśmiało podchodzę do stempli,
zwłaszcza tych do kolorowania, ale obserwując inne blogi i patrząc na efekty pracy z markerami myślę, że wkrótce i do nich się przekonam.

I mainly create cards for various occassions, invitations, recipe notebooks, albums and notebooks, which are my favourite scrapbooking form. I'm still a bit shy with stamps, especially images for colouring, but observing other blogs and the results of marker colouring, I guess I'll soon break the ice.





Do marki Lemonade mam bardzo duży sentyment - były to jedne z pierwszych produktów, które zakupiłam zaczynając przygodę ze scrapbookingiem. Były to głównie papiery i kilka stempelków z polskimi napisami. Od tamtej pory często wykorzystuję te produkty w swoich pracach, a ostatnio zachwyciła mnie kolekcja papierów Victorian Garden - piękne, energetyczne kolory i cudowne wzory. Bardzo lubię też papiery Summer Kitchen, które są idealne na przepiśniki. 

I'm very fond of Lemonade products - they were one of the first ones I bought when I began my scrapbooking adventure. Since that time I often use them in my creations, and my latest delight is the Victorian Garden collection - beautiful, energetic colours and gorgeous designs. I love the Summer Kitchen papers too, they're perfect for recipe notebooks.





Jeszcze raz dziękuję zespołowi Lemonade za wyróżnienie i możliwość zaprezentowania swoich prac i życzę wszystkim nieustającej weny i mnóstwa twórczych pomysłów!

Thnak you again, Lemonade Team, for this award and the possibility to share my work here. I wish you all constant creativity and lots of ideas!


My również dziękujemy Ani za zgłoszenie - nagroda już wkrótce do Ciebie poleci :-)
A Was wszystkich zapraszamy do zgłoszenia swojej kandydatury w lipcu :-)
Thank you too, Ania, for your entry - you'll be getting your prize soon :-)
And we'd like to invite you all to enter our search in July :-)

2 komentarze:

Unknown pisze...

Gratuluję, Aniu, piękne prace!
Ja też byłam Fanem Czerwca, tylko w 2012 roku, a jakby to było wczoraj ;-)))

Ania pisze...

Dziękuję bardzo :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com