20 maj 2012

Challenge # 41 - wyniki / Results

Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w naszym majowym wyzwaniu o tematyce macierzyńskiej :-) Spośród zgłoszonych prac postanowiliśmy wyróżnić:
We'd like to thank all of you who participated in our mother-themed May challenge :-) From among many great entries we've decided to award:

- Claralesfleurs:


- Krystynas:


- oraz Paseczkową (a właściwie, Jej Mamę :-)) / and Paseczkowa (or rather, her Mum :-))



Natomiast drogą losowania Cytrynki przypadły...
The random drawing sends the Lemons to...
... Wandzie!

Serdecznie gratulujemy i zapraszamy na kolejne wyzwanie :-)
Congratulations to all the Winners, and all of you are kindly invited to the next challenge :-)

4 komentarze:

Paseczkowa pisze...

Wow!
Dopiero zauważyłam!
Baaaardzo się cieszę :)
A Mama jeszcze bardziej :) :*

DZIĘKUJĘ :)

Wanda pisze...

gratuluję dziewczynom prace prześliczne:) a ja dziękuję cytrynki które wygrałam po raz pierwszy w Waszych wyzwaniach:)pozdrawiam

krystynas pisze...

To bardzo miłe wyróżnienie, za które serdecznie dziękuję i gratuluje pozostałym.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Un grand merci à vous, c'est un grand plaisir pour moi d'avoir été choisie dans les TOP 3 parmi toutes les magnifiques créations soumises à votre défi.

Dziękuję i Ja was posyłam wielki uścisk Quebec

Clara XXX...

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com