1 lut 2012

Lemonade Challenge # 36 - Kochamy / We Love

Carol proponuje dzisiaj wyzwanie przed-Walentynkowe :-)
Carol presents a pre-Valentine's Day challenge :-)

"W związku ze zbliżającymi się Walentynkami motywem przewodnim tego wyzwania jest serce. Ale wcale nie musicie robić kartki walentynkowej! :-) Może to być dowolna praca, byle znajdowało się na niej co najmniej jedno serce - stemplowane, rysowane, wycinane - wybór należy do Was."
"Because of the coming St.Valentine's Day, the subject motif for this challenge is the heart. But you don't have to create a valentine card! :-) It can be any project, as far as it contains at least one heart - stamped, drawn, cut out, punched - the choice is yours."

A oto serdeczne prace naszego zespołu:
Here are some heartful creations of our DT:







Zapraszamy do udziału!
Join in the fun!

3 komentarze:

Ktosia79 pisze...

Pozwoliłam sobie dodać moją pracę, którą opublikowałam dziś, ale chyba parę godzin przed oficjalnym ogłoszeniem wyzwania. Ponieważ użyłam materiałów ze sklepu pozwoliłam ją sobie podlinkować. Jeśli uznają Państwo, że nie spełniłam wymogów - proszę o usunięcie mojego linku.

niezapominajka pisze...

Ja również dołączam pracę wykonaną przed ogłoszeniem wyzwania (3dni wcześniej), z użyciem Lemonadowego stempelka:)

Asiek =} pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com