1 gru 2010

Lemonade Challenge #8 - Stemplujemy / We Stamp

Dzisiejsze wyzwanie dedykujemy wszystkim tworzącym scrapy - a tych, którzy jeszcze nie tworzą, zachęcamy do spróbowania :-)
Albowiem nie samymi kartkami żyje człowiek :-) Ale czy bez stempli da się żyć? Wiele scrapperek nie potrafiłoby - a na pewno nie my! Dlatego scrapy też stemplujemy, i to dokładnie 3 stemplami :-))
Today's challenge is for all page-makers - those who don't create layouts can always start, we strongly encourage you to :-)
Man does not live by cards alone :-) But can you live without stamps? I bet many scrappers can't - and neither can we! Therefore we stamps our layouts too, and with 3 stamps precisely :-))
 
 
 

Pokażcie i Wy Wasze scrapy! Tym razem można użyć dowolnego papieru, ale pamiętajcie, by użyć dokładnie trzech różnych stempli Lemonade :-)
Show us your pages! This time you can use any design paper, but remember to use exactly three different Lemonade stamps :-)

3 komentarze:

odskocznia jutki pisze...

no to ja na pierwszy ogień ...szczerze to chyba mój drugi scrap ze zdjęciem ...a że lubię Wasze wyzwania więc popełniłam ...z moim ulubionym foto z wakacji :)
http://odskoczniajutki.blogspot.com/2010/12/wyzwanie-w-lemonade-scrap-z-3-stemplami.html
pozdrawiam

hania739 pisze...

A oto mój scrap:
http://hania739.blogspot.com/2010/12/dzisiaj-scrap-na-wyzwanie-lemonade.html
Pozdrawiam

bossanova pisze...

i jeszcze ja - u mnie są dwa napisy i cytat ze stempli lemonadowych:
http://w-moim-magicznym-domu.blogspot.com/2010/12/3-steple-lo-c.html

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com