5 sty 2010

Witamy / Welcome

Witamy na blogu wyzwaniowym Lemonade Challenges! Będą tu prezentowane wyzwania, w których może wziąć udział każdy posiadacz stempli i/lub papierów Lemonade. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak korzytsacie z naszych produktów - i tu właśnie możecie to pokazać. 
Na pasku bocznym znajdują się zasady uczestnictwa w wyzwaniach. Zapraszamy!


Welcome to the Lemonade Challenge Blog!
We'll present challenges for those of you who have stamps and/or papers by Lemonade. We're very durious how you use our products - and here's the place for you to show us!
You can find the rules for taking part in challenges on the side bar.
Join the fun!

6 komentarze:

Koczes pisze...

:)

milqin pisze...

piękne inspiracje Szczególnie podoba mi się 3.
Miłoby było wiedziec kto jest autorem ;)
Od dawna chodzi za mną brama, ale jakoś nie mogę jej wyciąć... Mam nadzieję że mi się uda!

Oliwiaen pisze...

Milqin - wszystkie zdjęcia są opatrzone znakiem wodnym autora ;-)))

Barb Słomińska - Mucia pisze...

Oliwiaen, a to trzeba użyć tych papierów i stempli czy nie? u siebie pisalas ze tak, a tu nic nie ma...
tak tylko pytam, bo zglupialam... :(

btw: mam problem z wpisaniem komentarza, bo napis do weryfikacji pokazuje sie tylko w polowie i musialam sie niezle nameczyc.. :/ no i sama weryfikacja jest juz wkurzajaca ale to tylko moje marudzenie...

Oliwiaen pisze...

Dziewczyny, tak, jest problem z datą i nie da się go usunąć w żaden sposób - wstawiłam więc nowego posta.

Mucia - jeśli Władze wyrażą zgodę na usunięcie weryfikacji - usunę ją :-) Zasady uczestnictwa w wyzwaniach są na pasku bocznym - użycie produktów Lemonade to warunek konieczny.

Barb Słomińska - Mucia pisze...

Oli dziękuję za odpowiedź :)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com